hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Milyen hatással vannak a pálinka ízére és élvezeti értékére a jogszabályi előírások?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Ez a hatályos magyar jogszabályok alapján a határokon túl csak Ausztria néhány tartományában lehetséges.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-21

Magyarország idei legjobb pálinkájának címét is kihirdették az országkóstolón.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-18

A megváltoztatott törvény fő célja az egyszerűsítés lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-20

Egyre népszerűbb az erős szeszes italok szőlőből készült képviselője.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-09

Nem véletlenül esik egybe a Mikulás ünnepével.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-18

A hírnevüket féltik a kereskedelmi pálinkafőzdések.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-05-21

Rekord magas arányú a kereskedelmi főzdék által beküldött minták száma az Országos Pálinka- és Törkölypálinka versenyre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-12

A kis főzdéktől az ismert pálinkaházakig bárki részt vehet a megmérettetésen.

#10
Élelmiszer Online >> márkahamisítás
2012-10-09

Hamisított pálinkát vont ki a kereskedelmi forgalomból a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatósága.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.