hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 572
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-17

Jelenleg több mint 1,6 millió hektár föld van az állam tulajdonában.

#2
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-10-16

Minden szervezet jelentkezhet, amely szeretné bemutatni és felkínálni a vállalatoknak szóló szolgáltatásait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A cégek a támogatás segítségével csaknem 11 milliárd forint értékű fejlesztést valósíthatnak meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-11

Majdnem 10 milliárd forinttal megemelte a Miniszterelnökség a szarvasmarha tartók támogatását.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-05

Vidékfejlesztési Program: támogatják a fiatal gazdák indulását és a rövid ellátási láncok kiépítését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Elindult a vásárlói szavazás a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programján. A nyerteseket 400 000 Ft-tal segítik.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-29

Jakab István: elfogadhatatlan az élelmiszerek kettős minősége.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-28

Az október 1. és december 31. közötti agrárrendezvényekkel kapcsolatban lehet pályázni.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-28

Az éves keret egyéni igénybevételnél mintegy 240-250 ezer forint, csoportosnál 45-50 ezer forint.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-22

A 2014-ben elnyert 4,66 milliárd Ft-hoz képest 2016-ban 16,54 milliárd Ft a pályázatokra jutó támogatás összértéke.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.