hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 588
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Már több mint hatszáz vidékfejlesztési pályázatot megjelentettek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Az FM kiemelten fontosnak tartja az anyaországi és a külhoni magyar gazdák közötti együttműködést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

A családi vállalkozások társadalomban és gazdaságba lévő szerepét kívánják tovább erősíteni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

18,3 %-kal nőttek a beruházások a 3. negyedévben. Ez egyre több munkahelyet jelent - mondta Varga Mihály.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

10-ből 6 cég gondolja úgy, hogy valamilyen fejlesztésbe kezd a következő esztendőben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-24

Rákossy: a 2014-2020 közötti európai uniós ciklusban a gazdaság fejlesztése kapott prioritást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

„Környezet-Zöld kiválóság” kategóriában a vállalat nyerte el a CSR Hungary idei díját.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-22

A dm izgalmas edukációs feladattal hívta fel a figyelmet idén ősszel is a fogápolás fontosságára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.