hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 623
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Nincsenek megfelelő tervek az agrár-nemzedékváltásra, gazdaságátadásra vonatkozóan, pedig egyre sürgetőbb a kérdés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A kutatás-fejlesztés alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások jövőjét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

168 helyi közösségépítő program megvalósulását támogatja a Tesco.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

MLSZKSZ: Módosítani szükséges a logisztikai pályázatok feltételein.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

Az elmúlt négy évben a magyar kivitel mértéke évről-évre rekordokat döntött.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Varga Csaba Pécsről, egyedüli magyarként került a világ legjobb McDonald’s étteremvezetői közé.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A most kezdődő parlamenti ciklusban a Földművelésügyi Minisztérium elnevezése is megváltozik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A NAK alelnöke szerint „most még a meccs előtt, a cipőfűzésnél tartunk”.

#9
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Kategóriánként 1000 euróval gazdagodhatnak a szerencsés nyertesek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.