hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

Tavaly 8,8 millió liter, ötvenszázalékos pálinkának megfelelő párlatot készítettek a szeszfőzdék.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Pontosította az EU a párlatok megnevezésének használatát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-23

Az adók miatt sokan lemondhatnak a bérfőzetésről.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-11-18

A hírnevüket féltik a kereskedelmi pálinkafőzdések.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-14

Megtámadhatja a szabad pálinkafőzést az Európai Bíróság. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-06

Azok előtt tiszteleg egy pálinkáról szóló könyv.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-08-05

Az egyetem Élelmiszertudományi Karának pálinkamester szakmérnök, és szaktanácsadó képzése ősztől levelező tagozaton várja az érdeklődőket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2010-10-28

Több alkalommal bukkantak vámhatósági engedély nélkül forgalmazott desztilláló berendezésekre a pénzügyőrök a házi párlatfőzést legalizáló jövedéki szabályozás  hatálybalépése óta.

#9
Élelmiszer Online
2010-07-12

Fokozatosan megszüntetik a pálinkafőzdék állami támogatását Németországban. Az Európai Unióban (EU) egyedülálló szubvenciót 2017-ig vezetik ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.