hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 946
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-18

Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő top 5 élelmiszer- és vegyiárukategóriában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A nápolyi pizzakészítés sikerén felbuzdulva az UNESCO-nál elkezdtek kilincselni a francia pékségek is.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-10

Fazekas Endre az új ügyvezető.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Öt szakmában szervezett gyakorlatorientált mestervizsgát, amelyet 48 szakember tett le.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzletlánc múlt hét kedden ünnepélyes keretek között vehette át a kitüntetést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A sütemények alapanyagának kiválasztása meghatározó szerepet játszik az ünnepi hangulat alakulásában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Az új uniós rendelet kötelező érvényű intézkedéseket ír elő az élelmiszeripari vállalkozók számára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-05

Az úgynevezett okoskenyerek egyelőre csak néhány helyen kaphatók, de egyre keresettebbek.

#9
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Novemberben egy új áruház átadása mellett további öt egységében is komoly fejlesztést hajtott végre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.