hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 932
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Dubaiban egy nívós nemzetközi díjjal el is ismerték a cég ez irányú törekvéseit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Megállapodás született a két állam közötti logisztikai együttműködés fejlesztésére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

A Pékszövetség minden évben 3 különböző díjat oszt, 2-2 szakembernek, illetve vállalkozásnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Egy év alatt 31 milliárd forintos árbevételt ért el a társaság.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-09

Beolvad anyacégébe, az Aryzta Hungary Group Holdings Kft.-be a Fornetti Holding Kft.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-09

A KEF mintegy 20 tagszervezetének vezetői a horvátországi Karancs (Karanac) községben tartottak egyeztetést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

A manufaktúra október harmadik hétvégéjén ünnepélyes keretek között felavatta svájci csokoládéboltját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Egyszerűen eltűnt a vaj a francia szupermarketek polcairól, és a tejterméktanács vezetője szerint hónapokig így marad.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

Mindegyik üzlet eladóterét gyökeresen átalakították.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.