hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 977
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Kiemelt vendég a marovásárhelyi GastroPan kiállításon a Magyar Pékszövetség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-17

Éves szinten több mint félmilliárd forinttal többet fordít dolgozóira a vezető magyar pékipari vállalat.

#3
Élelmiszer Online
2018-04-13

A vizsgálatoknak nagy szerepe van a gombás megbetegedések okainak megértésében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Összességében az élelmiszerek ugyanezen időszak alatt drágultak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-09

Több mint száz amerikai termékre. A felek hosszú távú kereskedelmi harcra készülnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.