hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 121
#1
Élelmiszer Online
2018-07-04

Együttműködnek a kelet- és közép-európai államok pékszövetségei.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

Kétszámjegyű áremelést vár az ágazat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

A regionális sütőipari csúcstalálkozón, a tisztességtelen piaci magatartás ellen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Pékszövetség: az extra költséget a pékek be fogják építeni az áraikba.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A nápolyi pizzakészítés sikerén felbuzdulva az UNESCO-nál elkezdtek kilincselni a francia pékségek is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

A Pékszövetség minden évben 3 különböző díjat oszt, 2-2 szakembernek, illetve vállalkozásnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Egyszerűen eltűnt a vaj a francia szupermarketek polcairól, és a tejterméktanács vezetője szerint hónapokig így marad.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-21

A minőségi szigorítások ellenére érhetik kellemetlen meglepetések a vásárlók.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A búzatermelők elégedettek a termés minőségével és a mennyiségével is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.