hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 248
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Novemberben egy új áruház átadása mellett további öt egységében is komoly fejlesztést hajtott végre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-15

A Pékszövetség minden évben 3 különböző díjat oszt, 2-2 szakembernek, illetve vállalkozásnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Egy év alatt 31 milliárd forintos árbevételt ért el a társaság.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-09

Beolvad anyacégébe, az Aryzta Hungary Group Holdings Kft.-be a Fornetti Holding Kft.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A Magyarok Kenyere program keretében került sör az eseményre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Úgy látszik, nincs szíve az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrzési Hivatalnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

A magyar sütödék szerint többen kijátsszák a magyar élelmiszerkönyvben foglalt előírásokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az Élelmiszerkönyvtől eltérő nevek használatával lehetséges más összetétellel gyártani a termékeket.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.