hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 260
#1
Élelmiszer Online
2018-06-14

A legnagyobb kihívást az volt, hogy oda kellett adnunk dédelgetett márkánkat, elengedve az ellenőrzést felette.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

A Tesco két újabb üzletét alakította át: budaörsi és csepeli áruházát - új dizájn, új vásárlói tér.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Idén tavasszal Kecskeméten és Budapesten nyitott egy-egy új áruházat a SPAR Magyarország.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-12

A tulajdonos reményei szerint a fogyasztók a boldog gyermekéveikre asszociálnak majd az édességekről.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-12

Április 19-én lezárult a nevezés az Év Boltja versenyünkre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-13

A Gyermelyiről kevesen tudják, hogy a malmászat, tésztagyártás mellett pékséget is üzemeltet.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Szervezeten belüli és szolgáltatásokkal kapcsolatos átalakítások jönnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Andrzej Duda lengyel elnök aláírta kedden az üzletek vasárnapi nyitva tartását korlátozó törvényt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.