hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 234
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A Balatoni habos mogyoró és a Pöttyös Panni érdemelte ki a megtisztelő kitüntetést.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-03

Rovarok, rágcsálók között, szennyezett, rozsdás berendezésekkel dagasztottak és sütöttek.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-10

Tervek szerint 2020-ig 35 FFB üzletet nyitnak meg a régióban és Magyarországon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Több mint 500 millió forintot fordított a beruházásra.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-03

Újabb Príma üzlet választotta a Szintézis ZRt. retail rendszereit. Megmutatjuk, hogy minek köszönheti a Szintézis rendszere a nagy népszerűséget. (x)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

Látogatását követően azonnal felfüggesztette a sütöde működését a NÉBIH.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-19

Komoly változásokat eredményeznek a hazai élelmiszeriparban a Magyar Élelmiszerkönyv kenyerekre vonatkozó új előírásai. (Javított)

#10
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az Aldi, a Tesco, a Lidl és az Auchan a top 25 között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.