hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az Élelmiszerkönyvtől eltérő nevek használatával lehetséges más összetétellel gyártani a termékeket.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-12

Az ágazatból 6 ezer munkavállaló, közülük mintegy 3 ezer pék hiányzik. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online
2017-08-21

A minőségi szigorítások ellenére érhetik kellemetlen meglepetések a vásárlók.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-17

Görböc, Rozs és Szalmaláng: ez a három termék nyerte az idén a Magyar Pékszövetség versenyét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A Balatoni habos mogyoró és a Pöttyös Panni érdemelte ki a megtisztelő kitüntetést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A búzatermelők elégedettek a termés minőségével és a mennyiségével is.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

Nem tudni, pontosan miért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

A NAK által szervezet találkozón a CBA, a COOP és a TESCO is képviseltette magát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-05

A Magyar Élelmiszerkönyv előírásainak megváltozása is hozzájárult a változáshoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.