hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-30

Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Mit tehetünk, ha vissza kell vinni a terméket? Erre figyeljünk, ha karácsonyi ajándékot vásárolunk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Az áruházak erre az eshetőségre is alaposan felkészültek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Világszerte folyamatosan nő a közvetlen értékesítés összforgalma; több mint 100 millióan dolgoznak a szakmában.

#5
Élelmiszer Online
2016-09-16

A megalapozatlan szépségreklámokért ötmilliós büntetés járt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-03

Az Év Boltja 2015 szakmai zsűrije a diszkontkategóriában a Lidl Magyarország Bt. 285. számú áruházának ítélte az első díjat. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-21

Az Európai Bizottság fogyasztói jogainkról indít tájékoztató kampányt Magyarországon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2014-04-09

A reklámügynökség a Well.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-11

A pénzvisszatérítés és a PayPass egyre vonzóbbá teszi az újgenerációs plasztikpénzt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-01-22

Az Activia márka digitális feladataira.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.