hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2019-01-03

Módosult a pótkocsikra és a pótdíjfizetésre vonatkozó szabályozás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Újabb gépjárművezetőkkel bővülhet a vállalat állománya.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

A Gyümölcs Trade Kft. a 2016-os esztendőben közel 1 millió tonnát mozgatott meg.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-30

Mostantól vasúti szerelvények is bekapcsolódnak a Waberer's rakományainak szállításába.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-04

Javaslatcsomagot dolgozott ki az iData e-útdíj munkacsoportja

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-04

Ezúttal Kölnben alapított leányvállalatot a komplett rakományok nemzetközi fuvarozásának piacvezető cége.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-26

25 éves a Magyar Logisztikai Egyesülés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-07

A szállítmányozó cég mostanáig csaknem 8000 pótkocsit vásárolt a gyártótól.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-29

2014-ben tovább folytatta növekedését a vállalat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-20

Angliába tartó teherautóban leltek a dohányárura a NAV munkatársai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.