hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 364
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

A zöldségek viszont olcsóbbak lettek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A jótékonysági program keretében 34 te-lepülésen fogtak hozzá a zöldségtermesz-tésnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

Bátraké a szerencse.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Oroszország engedélyezte a török vállalkozások számára a paradicsomexportot..

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Elképesztő okokból landol a szemétben rengeteg élelmiszer.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-25

Nyugaton még zömében import fedezi a szükségleteket, ám hamarosan változás várható. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

A termőterület zsugorodása ellenére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

A termény szemlátomást rendkívül rezisztens a kártevő rovarokkal szemben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.