hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 341
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A McDonald’s terméke Svédországban és Finnországban már bizonyított.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A mesterséges intelligencia most vált kellően éretté a gép megalkotásához.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Hazánkban az agrárium nemzetgazdasághoz adott értéke jelentős növekedésnek indulhat az elkövetkező években.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-23

Sajnos az áprilisi fagyok 25-30 százalékos kiesést okoztak, főleg a meggy- és almatermést sújtva.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A bolognai élményparkban a látogatók testközelből ismerhetik meg az élelmiszerek előállításának folyamatát.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az újonnan megfogalmazott követelmények a globálisan beszállított csirkehús-alapanyagok 70 százalékát érintik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-30

A legfontosabb hajtató körzetek Csongrád és Bács-Kiskun illetve Pest megye déli részén vannak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-18

A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A növényi termékek ára 1,6 százalékkal csökkent, az állati termékek ára 11 százalékkal emelkedett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.