hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 132
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Erős karácsonyi forgalomra számítanak az áruházláncok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

20% feletti forgalomnövekedésre is számítanak - nő az igény a minőségi termékek iránt. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-27

A hamis illatszerek komoly egészségügyi kockázatot jelenthetnek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

4 millió darab figurás édesség teszi színesebbé az üzletlánc ünnepi repertoárját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-12

Balaton Open: izgalmas, újszerű, formabontó párlatversenyt szervez egy maroknyi csapat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A Tide tökéletesen kifigurázza a reklámsablonokat. 

#8
Élelmiszer Online
2018-01-29

A Coca-Cola Európába és Magyarországra hozza izgalmas, váratlan jegestea-különlegességét. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A tolvajpáros 1 886 945 forint kárt okozott a felkeresett üzleteknek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.