hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 124
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

A tolvajpáros 1 886 945 forint kárt okozott a felkeresett üzleteknek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-24

Tizedszer adták át az EKI Tudományos Díját Kölnben azoknak, akik hozzájárultak a kiskereskedelem fejlődéséhez. Bemutatunk két nyertest.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Főleg tusfürdő, sampon és dezodor kerül a bevásárlókosarukba.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-05-05

A Lidl Beszállítói Akadémia második „évadjának” első rendezvényét Noszvajon tartották.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-25

Több mint 400 féle készítmény tartozik a Cosmia nevű új, minőségi kozmetikai márka alá.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-04-25

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-04-18

Részletek a Lidl Beszállítói Akadémia idei rendezvényeiről és a program részleteiről.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-13

A Cosmia márka részei például a 95%-ban organikus összetevőket tartalmazó natúrkozmetikumok is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.