hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Mintegy 2 mázsa Illegálisan forgalmazott parlagfű készítményt foglalt le a Nébih Baján.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

Ha minden parlagfűvel szennyezett föld tulajdonosát megbüntetnék, 10 milliárd forintra rúgna a bírság.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

A kukoricatáblák viszont csapnivalóan teljesítettek.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-25

A gondatlan földhasználót a Nébih növényvédelmi bírsággal sújthatja, amely többmilliós is lehet.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-30

A Nébih felhívja a földtulajdonosok figyelmét, hogy közeleg a parlagfű elleni védekezések határnapja. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-09

Minek packázni a sorssal?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

A Nébih szerint nehezebb és költségesebb megoldásokhoz vezetne a betiltása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-06

Műholdas technológia védheti meg a mezőgazdaságot a klímaváltozás káros hatásaival szemben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-27

A szívós parlagfű is csak továbbnehezíti a gazdák helyzetét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-28

Nagy a földhasználók felelőssége is!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.