hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10095
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Egy amerikai cég az USA-ban immár legálisan hozta forgalomba „fűvel” gazdagított folyékony termékét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

A tárca államtitkárának elmondása szerint a szektor kibocsátása 2017-ben közel 2600 milliárd forint volt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-19

Ismét a K&H kereskedelemfinanszírozási szolgáltatása bizonyult a legjobbnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-19

Magyarország idén is reprezentatív standdal lesz jelen a világ legnagyobb fogyasztói vásárán. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online
2018-01-19

A tavalyi év egyik legnagyobb retail innovációját hozza el a Szintézis az idei Future Store standjára.(X)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Franchise-rendszert dolgozott ki „okos” élelmiszerek gyártására a Hajdúsági Sütödék-csoport.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Az unióban csak két országban magasabb, mint nálunk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-18

Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő top 5 élelmiszer- és vegyiárukategóriában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-18

Pályázat a magyar élelmiszerpiac és gasztronómia népszerűsítésére, akár 50%-os támogatással.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.