hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9710
#1
Élelmiszer Online
2017-08-18

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-18

Dől a pénz az állatok levágása nélkül előállított hús piacára.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-18

A támogatással összesen közel 8 milliárd forint értékű fejlesztést valósítanak meg.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-17

2009 óta nem voltunk ilyen optimisták a pénzügyi kilátásainkat illetően. Európában hullámzó a bizalom.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Nagyrészt európai uniós támogatással vág neki a projektnek a cégcsoport.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-16

A festői szépségű Kékkúton palackozott Theodora sokat tehet a fesztiválozók dehidratációja ellen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.