hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Az Auchan áruházlánc három hetes őszi borvásárának megnyitóján beszédet mondott az agrárminiszter is. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Az EU felszólította Magyarországot, hogy hangolja össze nemzeti áfaelőírásait az uniós szabályokkal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-25

Az NHP második szakaszában megduplázódott a szektor részesedése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-30

A kamara szerint nem lehet egyetlen élelmiszer-termékcsoportnak fokozott rákkeltő hatást tulajdonítani.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-27

A Terméktanács még növelné is a hazai sertésfogyasztást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-01

Cél a hatóságok tevékenységének kölcsönös segítése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-06-28

Ősszel ismét indul a külpiaci KKV Akadémia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2009-11-25
2009. november 24-én kedden a METRO Cash & Carry Düsseldorfban bemutatta új sajátmárkás stratégiáját, amely hat, kifejezetten a profi vásárlók igényeihez kialakított exkluzív márkából áll. Jellemzőjük a szorosabb választék, a vásárló középpontba helyezése és a kifejezetten versenyképes árak. Az új sajátmárkás portfolió fokozatosan kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a nemzetközi nagykereskedő jelen van. Az Élelmiszer jelen volt a düsseldorfi bemutatón.
#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2009-08-28
A kiskereskedelmi piac helyzete tovább romlott 2009 első felében, és a Colliers International még nehezebb időket jelez előre legfrissebb piacelemzésében.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.