hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 636
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

2018‐ban immáron harmadik éve indult el a Nagy Bor Teszt.

#2
Élelmiszer Online
2018-11-23

Az évjárat első borversenyének győztesei között van a Varga Pincészet Aranymetszés Friss Sauvignon Blanc-ja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A Hilltop pincészet hivatalosan is bemutatta chardonnay dűlőválogatását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A magyar csúcsborok mellett az öt Premier Cru Château is bemutatkozik a Bordói Novemberen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

A Kreinbacher Birtok pezsgőjét a világ legjobbjai között díjazták a Pezsgő Világbajnokságon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A rendeltetéséhez képest visszafogott méretű berendezés egy-két hét alatt előállítja az italt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-10

Hagyományteremtő célzattal útnak indított programra invitált a Hilltop.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Ipacs Géza álmodta meg őket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.