hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 397
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-10

Elkapkodták az ünnepek előtt a szánkókat, az újabb szállítmányok még nem érkeztek meg.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-15

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Már a felújítás is engedélyköteles - több hónapot is csúszhatnak a kiskereskedelmi cégek beruházásai. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

Sopronban nyitotta meg második superstore formátumú üzletét az Auchan.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-26

Többnapos környezetvédelmi programot indít a bevásárlóközpont.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-24

Az embernagyságú installáció segítségével most bárki a társasjáték közepébe csöppenhet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A budaörsi egysége mellett pedig immár a második háztartási naperőművét is üzembe helyezte a vállalat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Közel 1800 négyzetméteren várja a vásárlókat az új formátumú üzlet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az IKEA önjáró tereinek hét modellje között kávézó és zöldséges is szerepel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.