hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 115
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A WESSLING Hungary Kft. a Duna vizében is felmérte a parányi plasztikok koncentrációjának mértékét.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A hírhedt plasztik gyűrűk helyett jóval diszkrétebb és környezetbarátabb megoldáshoz folyamodik inkább.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Egy úttörő, zseniális ötlet most végleg kifektetheti a környezetszennyező kelléket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

Módosult az élelmiszerekkel rendeltetésszerűen érintkezésbe kerülő plasztikról szóló rendelet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Régi lemez, hogy a legnagyszerűbb dolgok egyben egyszerűek is, de időtálló.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az aludobozos italok cipelésére szánt műanyag eszközök nyugdíjazása a hüllők számára is megváltást hozhat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Az Egyesült Királyság lakossága évente 5,8 milliárd darabot használ el belőlük.    

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

A tulajdonos szerint már rendkívül nagy szükség mutatkozott a létrehozására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.