hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 116
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A WESSLING Hungary Kft. a Duna vizében is felmérte a parányi plasztikok koncentrációjának mértékét.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-05

A kávézólánc személyre szabott ajánlatokkal és különleges ajándékokkal is meglepi tagjait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A hírhedt plasztik gyűrűk helyett jóval diszkrétebb és környezetbarátabb megoldáshoz folyamodik inkább.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

Egy úttörő, zseniális ötlet most végleg kifektetheti a környezetszennyező kelléket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

Módosult az élelmiszerekkel rendeltetésszerűen érintkezésbe kerülő plasztikról szóló rendelet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Régi lemez, hogy a legnagyszerűbb dolgok egyben egyszerűek is, de időtálló.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az aludobozos italok cipelésére szánt műanyag eszközök nyugdíjazása a hüllők számára is megváltást hozhat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Az Egyesült Királyság lakossága évente 5,8 milliárd darabot használ el belőlük.    

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.