hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Élelmiszer Online
2018-07-10

Ezúttal egy orvhorgász és egy orvhalászattal gyanúsítható személy ellen indított eljárást az ÁHSZ.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

Az AMC kampánya értelemszerűen a 40-edszer megrendezett Halasnapokat is érinteni fogja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

2017-ben a halfajta hektáronkénti szaporulata összesen 563,9 kg volt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Óriási a külföldi kereslet a minőségi magyar hal iránt, ám a hazai halfogyasztás elmarad az uniós átlagtól.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Továbbra is számítanak az uniós támogatásra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Közel 1,5 milliárd forintból fejlesztették az akvakultúra-ágazatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A haltermelő vállalkozások a horgászoknak és a kereskedőknek is továbbadják az áfa csökkentést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Az áfacsökkenésből fakadó teljes árelőnyt átadják a fogyasztóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

A haltermelők bőséges halválasztékkal készülnek az ünnepekre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.