hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 104
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett megszüntetni az értékesítésüket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A megtévesztő akciókkal kereskedő cégek igencsak megüthetik a bokájukat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Gyógyszer-hatóanyagot tartalmazó, férfiaknak szánt készítmények miatt intézkedett a Nébih.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-24

XI. PANGEA akció: 116 országban 500 tonna hamis tablettát foglaltak le.

#5
Élelmiszer Online
2018-09-06

Egymillió forintos bírságot szabtak ki egy tonna jelöletlen terményért.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Jelöletlen zöldséget és gyümölcsöt forgalmazott a kereskedő.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A hivatal szakemberei rengeteg szabálytalanságot fedeztek fel az internetes üzlet működésében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

2017-ben több mint 800 - az előző évekhez képest ötször több - webáruházat ellenőriztek próbavásárlásokkal is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A fogyasztóvédelmi hatóság által vizsgált termékek közül 25 nem felelt meg a követelményeknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.