hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Élelmiszer Online
2018-09-06

Egymillió forintos bírságot szabtak ki egy tonna jelöletlen terményért.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Jelöletlen zöldséget és gyümölcsöt forgalmazott a kereskedő.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

A hivatal szakemberei rengeteg szabálytalanságot fedeztek fel az internetes üzlet működésében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

2017-ben több mint 800 - az előző évekhez képest ötször több - webáruházat ellenőriztek próbavásárlásokkal is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A fogyasztóvédelmi hatóság által vizsgált termékek közül 25 nem felelt meg a követelményeknek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Internetes próbavásárlással szűrték ki a nem engedélyezett termékeket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-21

A minőségi szigorítások ellenére érhetik kellemetlen meglepetések a vásárlók.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Budapesten és több megyében vizsgálják a nőnaphoz kötődő termékeket árusítókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.