hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 97
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

A ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

2017-ben több mint 800 - az előző évekhez képest ötször több - webáruházat ellenőriztek próbavásárlásokkal is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A fogyasztóvédelmi hatóság által vizsgált termékek közül 25 nem felelt meg a követelményeknek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Internetes próbavásárlással szűrték ki a nem engedélyezett termékeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-21

A minőségi szigorítások ellenére érhetik kellemetlen meglepetések a vásárlók.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Budapesten és több megyében vizsgálják a nőnaphoz kötődő termékeket árusítókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

Több mint 100 tonna alapanyagot és készterméket el is koboztak tőlük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-07

Az allergének feltüntetése néhány helyen nem felelt meg az előírt szabályoknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-20

Nem a kereskedők megbüntetése a cél.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.