hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A mezőgazdasági termékek 83 százaléka az Európai Unió tagállamaiba irányul.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Itthon sem lehet elkerülni a mezőgazdaság digitalizációját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A traktorok automatizálódása már Magyarországon is elkezdődött, de a teljes önállóság még várat magára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az eljárás alapvetően különbözhet a genetikailag módosított organizmusok (GMO-k) létrehozásától.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Hazánkban az agrárium nemzetgazdasághoz adott értéke jelentős növekedésnek indulhat az elkövetkező években.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A lakosságnak sürgősen módosítania kell a táplálkozási szokásait, ha meg akar birkózni a klímaváltozással.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

#10
Élelmiszer Online
2017-11-08

A nagyobb gazdálkodók körében egyre elterjedtebb a precíziós gazdálkodás és a GPS-technológia.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.