hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

A malomipar pillanatnyi helyzetét elemezték az értekezleten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Precíz működése óriási anyagi tehertől szabadíthatja meg a termelőket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

Ambíciózus tervekkel vág neki a ciklusnak az új agrárminsizter. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-03

Drasztikusan csökkenteni kellene a mezőgazdasági üzemekben a balesetek elfogadhatatlanul magas számát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

A rendezvényen többek között a precíziós gazdálkodásról hallgathatnak előadásokat az érdeklődők.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

2017-ben nőtt az érdeklődés a precíziós gazdálkodás iránt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-01

Hasonló kihívásokkal néz szembe Kazahsztán és Magyarország a klímaváltozás miatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-02-27

Termelőink csak úgy maradhatnak versenyképesek a magyar és európai piacokon, ha nyitnak az új trendek felé.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.