hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

Az ország legnagyobb szántóföldi rendezvényére készül a NAK.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A precíziós mezőgazdaság jelenttőségéről értekeznek a 31. Bábolnai Gazdanapok keretében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A kiállítás középpontjában a precíziós gazdálkodás, illetve a betakarítás gépesítése és a talajmunkák állnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A maga nemében legjelentősebb hazai expón több szakmai konferencia várja a látogatókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

A Szigetköztől Jászberényig számos helyszínen várja az érdeklődőket a roadshow.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-16

Jók a terméskilátások az Európa-bajnok magyar csemegekukorica ágazatban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Szeptemberben 42 hektáron rendezi meg a NAK és a MEGFOSZ.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.