hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

Az első kilenc hónapban összességében a teljes ásványvízpiac is bővült.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-13

A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Radikálisan átalakul a palackok méret szerinti kereslete.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Új gépsorából mindössze kettő darab létezik.

#6
Élelmiszer Online
2014-07-03

A 23 shortlistes munkából 15 kapott díjat. Eredményhirdetés és sok fotó!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-06-16

A Kreatív versenyén 46 nevező indult.

#8
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2014-03-12

A Syngenta által rendezett megmérettetésre több mint négyszáz bort neveztek az ország valamennyi borvidékéről.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2012-07-11

Különleges, formatervezett palackban kerül a polcokra
a Mizse ásványvízcsalád legújabb tagja egyliteres kiszerelésben,szénsavmentes változatban.

#10
Élelmiszer XX. évf. 5. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-06-08

Ezt a kérdést tettük fel Balog Zoltánnak, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi igazgatójának, hiszen a márka kétszámjegyű növekedéssel dübörög a piacon. Megtudtuk, nemcsak az ára miatt szeretik a fogyasztók az Év Terméke Díjas ásványvizet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.