hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Innovációs „Oscar-díjas” magyar popcornból küldenek kóstolót Scarlett Johanssonnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Az embargó által nem érintett termékek kivitele folyamatosan erősödik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A hazai élelmiszerek legjavát vonultatja fel a moszkvai szakkiállításon az AMC.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-16

A moszkvai élelmiszeripari kiállításon a látogatók száma idén meghaladta az 52 ezret.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-07

Az Orosz Élelmiszeripari Gyártók és Forgalmazók Szövetsége és a NAK megállapodást kötött.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Élelmiszergazdaságunk legjava mutatkozik be a Prodexpo nemzetközi vásáron.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-16

A moszkvai PRODEXPO-n.a magyar stand egységes arculati elemekkel próbálta magához édesgetni a látogatókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-10

Élénk az érdeklődés az élelmiszeripari kiállításon.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-03

Nagy részt az afrikai sertéspestisről szólt a diskurzus.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-01-19

Mihamarabb vissza kell térni az orosz piacra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.