hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5149
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az áruházlánc éves szinten 20 százalékos bevételnövekedést tudott elkönyvelni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

A győri sorban a harmadik új koncepció szerinti áruház lesz Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A rendelkezés, az ország egész területén végrehajtandó intézkedéseket nevesíti és szabályozza.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Az áruház parkolója lesz a „Tej útja” elnevezésű roadshow utolsó állomása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Első ütemben mintegy 2,5 milliárd forintot fordít négy vidéki bevásárlóközpont korszerűsítésére az Indotek Group.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Egyre merészebb vállalásokat tesznek az alkoholmentes italok hazai gyártói.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.