hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4983
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

183 pályázó nyerhet a Tesco közösségépítő kezdeményezése keretében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A Newsweek és a Corporate Knights üzleti magazin zöld rangsorán győztek. 

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Fontos, hogy a gazdák kapják meg az agrárpénzeket .

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Auchan
2018-02-15

A programban hasznosított termékek közé bekerültek a zöldségek és a gyümölcsök is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

Országszerte rengeteg programot szerveznek a Kárpát-medencei szőlőfajta köré.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

Február 28-ig lehet pályázni a Civil Iránytű Alapítvány és a Syngenta programjára.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-14

Az agrárium versenyképességének növelésére fókuszálhatnak a fiatal agrárszakemberek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-14

A Dél-Alföldön szöktek a legmagasabbra az átlagárak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-13

Növekszik a bioállatartás - így a biotakarmányigény is Németországban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.