hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4701
#1
Élelmiszer Online
2017-09-22

A feldolgozóiparhoz kapcsolódó kis- és középvállalkozások számára hatalmas fejlesztési lehetőség kínálkozik.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-19

A győri ETO U12-es csapata Romániával, Argentínával, és Algériával játszik az Egyesült Államokban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A Helvéciai Fajtakísérleti Állomáson rendezték meg a NÉBIH legutóbbi erdészeti fajtabemutatóját.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A pusztító konfliktusok és a klímaváltozás is hozzájárulnak a lesújtó arányhoz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az érdeklődők sétáló kóstolón ízlelhetik meg a települést környező vidék borspecialitásait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Pesten elkezdődött Európa egyik legnagyobb édesség tematikájú rendezvénye.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-15

Idén is a minőségen van a hangsúly a legnagyobb felvásárlónál Tokaj-Hegyalján.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.