hirdetés
2018. január. 21., vasárnap - Ágnes.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 826
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Az unió 169 millió euróra növelte a keretösszeget.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A keretösszeg 85 millió forint.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A GVH nem talált bizonyítékot áregyeztetésre az ágazat szereplői között.

#5
Élelmiszer Online
2017-12-01

Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Legújabb hűségprogramjában különleges designnal ellátott ágynemű szettekkel lepi meg vásárlóit az üzletlánc.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Idén 14 féle almából várhatóan közel 8500 tonnát értékesít a Tesco.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Megállapodás született a két állam közötti logisztikai együttműködés fejlesztésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA-nak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.