hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 844
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

Az 50 éves évfordulóra a márka országos promóciót hirdetett. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

Jelentős nagyságú uniós forrás jut a különlegesség harmadik országban történő promóciójára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

Csak egy sampon és egy hajkondicionáló kell hozzá.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

IRI: Fordulópontnál a gyártók promóciós stratégiája.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Hogyan kell elkerülni a veszélyeket és veszteségeket a promócióknál?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

A Stern Communications-t választotta új magyarországi partneréül a vállalat.

#9
Élelmiszer Online
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#10
Élelmiszer Online >> karrier
2018-03-06

Zákány Zoltán lett a DanubeTruck Magyarország Kft. új ügyvezető igazgatója.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.