hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 805
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A napokban jelennek meg a 2017. II. féléves AMC pályázatok. Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-22

Nyereményjáték-akciót indít a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. a védjegyhasználó cégek összefogásával.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#7
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Újonnan óriásplakátokkal és city light poszterekkel buzdít magyar termékek megvásárlására a szervezet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Immár se védjegy, se grafikai szimbólum nem szerepel rajta.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-21

A Tesco adatait jogtalanul felhasználva ismeretlen csalók ajándékutalványt ígérnek egy kérdőív kitöltése és annak megosztása után.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.