hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 796
#1
Élelmiszer Online
2017-07-21

A Tesco adatait jogtalanul felhasználva ismeretlen csalók ajándékutalványt ígérnek egy kérdőív kitöltése és annak megosztása után.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-07

Hatósági és etikai eljárást kezdeményez a nemzeti agrárgazdasági kamara a Tesco-val szemben

#5
Élelmiszer Online
2017-07-06

Fogyasztásösztönző kampány indult a kiváló minőségű hazai dinnye fogyasztása érdekében.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-23

A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges elemei a termék eredetére és/vagy minőségére utaló védjegyek.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-22

És magyar tervezők ruhadarabjait, kiegészítőit.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-20

A kozmetikai cég megtévesztette a fogyasztókat a termékein feltüntetett promóciós áraival. /Frissített/

#9
Élelmiszer Online
2017-06-16

A magyarországi kiskereskedelem forgalma értékben 2,8 százalékkal nőtt 2016-ban az előző évhez képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-16

A csokoládécég AR alapú társasjátékkal népszerűsíti a termékeit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.