hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online
2017-06-12

Forgács Attilával, a gasztropszichológia egyik hazai úttörőjével az evés lélektanának néhány kérdéséről beszélgettünk.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#3
Üzlet és Pszichológia 2017/1.
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

Most kezdjük azzal a közhellyel, hogy mindenki eladni akar?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-02

PPH Media néven folytatja az egyik legnagyobb hazai szakmai kiadó.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Interjú a PAKK versenyen arany díjas Mad Scientist kézműves sörfőzde alapítóival.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-06

Éppen ezért okoz gyakran csalódást a sötét éttermekben elköltött vacsora.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-29

A diszkontok kiemelkedően jól teljesítettek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-17

Az üzletek vagyonvédelme jóval nehezebb feladat, mint amilyennek elsőre látszik.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-09

Általában fabatkát sem érnek a hasonló honlapokon reklámozott, méregdrága készítmények.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-16

Egy új kvalitatív kutatási igazgató és a média csoport élére egy új vezető is csatlakozott a csapathoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.