hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-12

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-12

Forgács Attilával, a gasztropszichológia egyik hazai úttörőjével az evés lélektanának néhány kérdéséről beszélgettünk.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#6
Üzlet és Pszichológia 2017/1.
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

Most kezdjük azzal a közhellyel, hogy mindenki eladni akar?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-02

PPH Media néven folytatja az egyik legnagyobb hazai szakmai kiadó.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Interjú a PAKK versenyen arany díjas Mad Scientist kézműves sörfőzde alapítóival.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-06

Éppen ezért okoz gyakran csalódást a sötét éttermekben elköltött vacsora.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-29

A diszkontok kiemelkedően jól teljesítettek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.