hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Élelmiszer Online
2018-05-28

A magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja 71 éves volt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Nem az alacsonyabb árak alapján dönti el egy vásárló, hogy melyik boltot választja. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-03-07

A piackutató rámutathat arra, amire a legjobb marketinges sem gondolna.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Ha lemaradtál a Kékgallérosok HR-kihívások című workshopunkról, összeszedtünk néhány fontos tanácsot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Persil és a Silan vásárlóinak közreműködésével segíti elő a nevettetők kórházi munkáját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A flowról mindenki hallott már, nagyjából azt is tudja mindenki, hogy mi az, de azért az mégis csak más.

#9
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-12

A Kreatívot is kiadó vezető szaklapkiadó még kiterjedtebben szolgálná ki az üzleti döntéshozókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.