hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 296
#1
Élelmiszer Online
2018-12-18

Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya elárulja hogyan kerülhet omlós, ropogós pulyka a karácsonyi asztalra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Decemberben mintegy 20-25 százalékkal bővülhet a növekvő kereslet miatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#4
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Egy hónap állt az áruházlánc vásárlóinak rendelkezésére, hogy szó szerint kisüssenek valamit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

Retró zamatok és karácsonyi ízélmények határozzák meg a kollekciót.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A karácsonyi időszakban akár negyedével is nőhet az átlagos vásárlói kosár.

#8
Élelmiszer Online
2018-11-23

Az ágazat versenyképességének növelése döntő jelentőségű a jövő szempontjából.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A Falatozz.hu ételrendelő portál több száz étterem bevonásával készített elemzést a gyerekétel-kínálatról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.