hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-02

Központi fekvésével segíti az infrastruktúrát, és szeretnék garantálni a 24 órás belföldi kiszállítási időt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Részben a város fejlődésének dinamikája indokolta a beruházást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-20

A meglévő raktárépülete területét további 5000 négyzetméterrel bővíti ki.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-27

Az országban Bukarestben és Aradon alakított ki telephelyeket a társaság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-15

A vállalat a Cseh Köztársaság területén karitatív szervezetekhez juttatta el a csomagokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-01

A cég a legnagyobb árbevételt érte el a TFL vállalatok közül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-07

Ahogy az NGM, és ahogy a logisztikai cégek látják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-17

A cég új logisztikai központot adott át Gliwice-ben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-07-01

A Raben Group három vállalata Németországban egyetlen szervezetté olvadt össze. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-15

Idén a vállalat a fogyasztási cikkek és a friss élelmiszer termékek kategóriájában is elismerésben részesült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.