hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 59
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A terjeszkedés megerősítésére külön céget alapított a vállalat.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-19

Jelentős változásokat okoz majd a július elsejétől élő új jövedéki szabályozás, nehezíti a helyzetet, hogy sok változás történt a jogalkotási folyamatban. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Részben a város fejlődésének dinamikája indokolta a beruházást.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-09

A cég hetedik éve rendezi ”Egészség hét” néven programsorozatát az egészségvédelem jegyében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég piacvezető a nemzetközi közúti, tengeri és légi gyűjtőszállítmányozás olasz piacán.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

A két vállalat sikeres együttműködése most a társadalmi felelősségvállalásban teljesedik ki.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-06

A Magyar Élelmiszerbank Egyesület egyedül nem tudta volna megoldani az adományok továbbítását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-23

A cég 15 millió eurót fordít németországi telephelyének átalakítására és bővítésére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-20

A meglévő raktárépülete területét további 5000 négyzetméterrel bővíti ki.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-10

Július végén és augusztus elején két tárgyalóját is átalakította a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.