hirdetés
2018. április. 26., csütörtök - Ervin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 63
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

Németországban idén a Raben Group vezérigazgatóját választották meg az év vállalkozójának.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-21

A Raben ismét összefogásba kezdett két jelentős ügy érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-02

Központi fekvésével segíti az infrastruktúrát, és szeretnék garantálni a 24 órás belföldi kiszállítási időt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A terjeszkedés megerősítésére külön céget alapított a vállalat.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-19

Jelentős változásokat okoz majd a július elsejétől élő új jövedéki szabályozás, nehezíti a helyzetet, hogy sok változás történt a jogalkotási folyamatban. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Részben a város fejlődésének dinamikája indokolta a beruházást.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-09

A cég hetedik éve rendezi ”Egészség hét” néven programsorozatát az egészségvédelem jegyében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A cég piacvezető a nemzetközi közúti, tengeri és légi gyűjtőszállítmányozás olasz piacán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-13

A két vállalat sikeres együttműködése most a társadalmi felelősségvállalásban teljesedik ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.