hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Felgyorsul a közúti fuvareszközök forgalma köszönhetően az új programnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

Megnyílt a Raben új, modern központja a Prága melletti Nupaky-ban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

Németországban idén a Raben Group vezérigazgatóját választották meg az év vállalkozójának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#6
Élelmiszer Online
2017-12-21

A Raben ismét összefogásba kezdett két jelentős ügy érdekében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-02

Központi fekvésével segíti az infrastruktúrát, és szeretnék garantálni a 24 órás belföldi kiszállítási időt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A terjeszkedés megerősítésére külön céget alapított a vállalat.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-19

Jelentős változásokat okoz majd a július elsejétől élő új jövedéki szabályozás, nehezíti a helyzetet, hogy sok változás történt a jogalkotási folyamatban. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-16

Részben a város fejlődésének dinamikája indokolta a beruházást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.