hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzletlánc múlt hét kedden ünnepélyes keretek között vehette át a kitüntetést.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A cég már a következő fél évtized fejlesztési tervein dolgozik Mátészalkán.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-13

Az idei Coop Rally-n 9 állomáson, 300 résztvevő ismerkedik meg a magyar élelmiszer-feldolgozás legjobbjaival.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-25

A verseny történetében először a kevésbé  látogatott Soproni Borvidékre is elautóznak a verseny résztvevői.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-21

Idén XXII. alkalommal állnak rajthoz a magyar borok, tájak és gasztronómia szerelmesei a rendezvény keretein belül.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Dunamenti településeken keresztül vezetett az idei verseny útvonala.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-27

Megkezdte adományosztó körútját a kereskedelmi csoport.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.