hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 78
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A cég már a következő fél évtized fejlesztési tervein dolgozik Mátészalkán.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-13

Az idei Coop Rally-n 9 állomáson, 300 résztvevő ismerkedik meg a magyar élelmiszer-feldolgozás legjobbjaival.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-13

A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-25

A verseny történetében először a kevésbé  látogatott Soproni Borvidékre is elautóznak a verseny résztvevői.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-21

Idén XXII. alkalommal állnak rajthoz a magyar borok, tájak és gasztronómia szerelmesei a rendezvény keretein belül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Dunamenti településeken keresztül vezetett az idei verseny útvonala.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-27

Megkezdte adományosztó körútját a kereskedelmi csoport.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-24

Egyhangú szavazáson döntött a közgyűlés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.