hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 690
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Egyedülálló hazai kezdeményezésként összefogott a Carlsberg Hungary és a Horizont Brewing.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-12

567 ezer forint gyűlt össze a Rama Jótékonysági Receptműhely akcióján.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Ettől még legálisan árulható, csak előbb a fogyasztóval alá kell íratni egy jogi nyilatkozatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-02-06

Az állami újság beszámolója szerint a búzasör ízben és illatban is felülmúlja az eddig létező söröket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

A Pöttyös Tejsütit fejlesztették tovább.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-29

Szabadon akarnak mozogni két világ között.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-29

Az evés egyfajta boldogságforrás is. Sőt, azt az ételt, amelyet egy általunk szeretett személy készít, finomabbnak, ízletesebbnek érezzük. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top Food Brands
2018-01-25

A kiadvány a hazai vezető FMCG food márkákból válogatva mutatja be a hazai piac meghatározó brandjeit.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-22

A márkákhoz társított üzenetek befolyásolják a fogyasztó ízélményét. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Dolgozókon és influencereken keresztül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.