hirdetés
2017. december. 14., csütörtök - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 674
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ausztriához fordult az édesség európai védelme érdekében a Nemzetközi Kürtőskalács Szaktestület.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Legalábbis ez a célja az egyik legnagyobb közétkeztető cég és két élelmiszergyártó közötti összefogásnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A Jótékonysági Receptműhely karitatív akció keretében buzdítja süteménysütésre a lakosságot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A recept marad, az új név pedig Soproni Démon Óvatos Duhaj lesz. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Pulykasütési útmutatóval és egy recepttel igyekszik hazánkban is megteremteni az amerikai ünnep légkörét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA-nak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#9
Élelmiszer Online
2017-11-14

A Hungast Csoport elsőként az Univerrel és Gyermelyivel kötött stratégiai megállapodást.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Az UNESCO-val közösen rendezett versenyén két-kétmillió forinttal gazdagodtak a nyertesek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.