hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 660
#1
Élelmiszer Online
2017-10-18

Süteménykollekcióval emlékezik a kiegyezés 150. évfordulójára a Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Az angliai Portsmouth Brewery sörfőzde azt állítja, hogy a legújabb sörük segít a nőknek elviselni a változó kort.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A főváros méhlegelőit jelölő térkép is feltűnik az első hazai városi méhészeti projekt kiadványában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-27

A Tesco csökkenti saját márkás üdítőitalaiban a cukrot: 100 milliliterben mindössze egy teáskanálnyit engednek belőle.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Idén az elmúlt 10 év egyik legnagyobb termelési terve teljesülhet.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-20

Több mint százféle pálinka lehet a kísérő, az ország legjobb manufaktúrái képviseltetik magukat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Megjelent az Így főznek… című, nagy múltú sorozat legújabb kötete.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A „Kapj rá” kampány látványos megjelenéssel várja látogatóit a rendezvényen.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-18

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

A hagyományos hagymaleves receptjére is fényt derítenek a szombati Hagymanapon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.