hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-09

28 milliárd forinttal már meg is emelték az üzletember cégének alaptőkéjét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-15

Hazánk a hitelkeretet 2020 végéig tudja felhasználni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-25

Az NHP második szakaszában megduplázódott a szektor részesedése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-06

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft.  és a Coop Hungary Zrt. stratégiai megállapodást írt alá.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-07-15

A tartósan magas energiaárak lassíthatják a kilábalást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-03-27

A régiós versenytársakhoz hasonló, nemzetközileg versenyképes árazású forráshoz juthatnak a hazai kiscégek

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-06-17

A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is a forintkibocsátások szerepe lesz a meghatározó az államadósság finanszírozásában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2011-08-18

Nem volt könnyű nyélbe ütni az ország legnagyobb élelmiszer-ipari csoportjának számító Bonafarm további működését lehetővé tevő refinanszírozási ügyletet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2011-08-05

A Bonafarm csoport a hosszú távú hiteleinek refinanszírozására 139,8 millió euró értékű, ötéves lejáratú hitelkeretről írt alá szerződést a CIB Bankkal és a Raiffeisen Bankkal.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2008-11-28
Miután lassan lecseng a jelzáloghitelek válsága, az AP elemzése szerint már érkezik is a következő: a kereskedők egyre nehezebben törlesztik hiteleiket, így a krízis hatása mostanra ebbe a szektorba is begyűrűzik. A Fitch elemzése szerint a fizetési késedelmek száma a jövő év végéje duplájára vagy akár triplájára nőhet.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.