hirdetés
2018. szeptember. 23., vasárnap - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2213
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-14

A cégóriás minden albrandjére kiterjedő szponzorációs megállapodás köttetett a felek között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Globális FMCG-csúcskonferencia zajlott Szingapúrban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-06

A VitaSip Kids vitaminos szívószál televíziós és YouTube kampánnyal jelentkezik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

Az USB kampánya a kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra ösztönözte.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#7
Élelmiszer Online
2018-08-27

A márka Alma Abonyi magyar tervezőt kérte fel, hogy megtervezze a promóció nyereményét, egy egyedi táskát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A hazai minden előtt?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

Az idei „Merre húz a SZÍVed?” nyereményjáték a napokban indult és január elejéig tart.

#10
Élelmiszer Online
2018-08-21

Kézműves mesterségeket mutat be a Pilsner videósorozata. Az első két részben a Sufni és a Barber Shop mesél.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.