hirdetés
2018. július. 17., kedd - Endre, Elek.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2195
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Még a legbosszantóbb levél mellé is jár egy ingyen szendvics.

#2
Élelmiszer Online
2018-06-25

A Bonduelle egészséges, gyors nasikkat ajánl vacsorára úgy, hogy a mérleg se billenjen el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A termék előállítója nem győzte hangsúlyozni, hogy mennyire előnyös egészségügyi hatásai vannak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

A hirdetések hangereje nem haladhatja meg az őket környező műsorokét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

„A bizalom magától értetődő érzelem” – márkák és átláthatóság.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Visszaszerezné, megőrizné a márkájába vetett bizalmat? Az elv egyszerű: ne abajgassa, hajszolja az embereket az interneten!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

A reklámfilm egy hétköznapi, unatkozós szituációval indít.

#9
Élelmiszer Online
2018-06-14

A legnagyobb kihívást az volt, hogy oda kellett adnunk dédelgetett márkánkat, elengedve az ellenőrzést felette.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Egyre merészebb vállalásokat tesznek az alkoholmentes italok hazai gyártói.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.