hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2041
#1
Élelmiszer Online
2017-07-20

A panaszok aránya a nyugatihoz hasonló: a legtöbb gond az élelmiszerekkel és az internetes szolgáltatásokkal van.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

Már csak három áruházláncban, az Auchanban, a CBA-ban és a SPAR-ban áll a dinnye promóciós program mellé a Kamara.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Az aranyozott édesség egy-egy szelete 10 000 forint, de lehet érte többet fizetni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Természetesen Frankó Kapitány segítségével.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-05

Ott nem fog énekelni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Az új jogszabály szerint a 2017. június 30-ig már megfizetett reklámadó túlfizetésnek minősül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

A dezodorreklám nagydíjat ért a Cannes Lions fesztiválon.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-23

Tehetséggondozó programot indít a Fornetti.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-20

A kozmetikai cég megtévesztette a fogyasztókat a termékein feltüntetett promóciós áraival. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.