hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2260
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Immár kizárólag kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat fog értékesíteni az intézményekben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

Lidl, Spar, Gyermelyi a dobogón.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy Caper Labs nevű startup modellje már munkába lépett és kedvező eredményeket produkál.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-10

Hét év után vált, és kap új szlogent a Pepsi. Dél-Amerikában és Kelet-Európában vezetik be először az új elemeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

Többek között a Szörnyecskék előtt is tiszteleg a vállalat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A kampányvideó több országban fog futni, több nyelven.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Több mint 284 tonna élelmiszer gyűlt össze az Adni Öröm! jótékonysági akcióban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Elmés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.