hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2015
#1
Élelmiszer Online
2017-05-25

A Laurel Kft. innovatív megoldásai hatékonnyá teszik a vevőkiszolgálást, miközben a legnagyobb eredménynövekedést biztosítják az üzletek számára. (x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A Moschino kreatívigazgatója is feltűnik a filmben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A friss gyümölcs csökkenti a cukorbetegség kialakulásának kockázatát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Az összes hirdetés 43,7 százalékát tették ki.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-22

A Hinora nyerte a Tej Terméktanács három fordulós tenderjét. 

#6
Élelmiszer Online
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-17

ICAS (International Council on Ad Self-Regulation) néven világszervezetet hozott létre az EASA, az Európai Önszabályozó Szervezet.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-17

Az év második felétől jön a 7,5 százalékos adókulcs a 100 millió forint feletti reklámbevételekre.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-15

Videókampányt indít a laktózérzékenyeket célozva a Teva gyógyszergyár és a Young & Rubicam.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

A bajnokság bevételét a Bátor Tábornak adományozták a résztvevők.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.