hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2069
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-13

A Pöttyös közösség az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül egyet visszahozhat ősszel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A J. Walter Thompson reklámügynökség készítette.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Összesen 90 millió forintos keretösszegből kaphatnak támogatást a kiválasztott résztvevők.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

Az aranyozott édességért cserébe kifizetett összegből úszásoktatást szerveznek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A Szentkirályi új reklámfilmjét a Republic Group készítette.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

A napokban jelennek meg a 2017. II. féléves AMC pályázatok. Akár 50%-os támogatás is elnyerhető.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

Furcsa marketingfogás a Burger Kingtől.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-29

Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – néhány jelenet az idei, 78. OMÉK-reklámfilmből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.