hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2170
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Ütős képeken hirdeti csípős termékét a gyorsétteremlánc.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

Az 50 éves évfordulóra a márka országos promóciót hirdetett. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Egy szereplő hat alteregója jelenik meg a filmben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Egy legendás sportolót ünnepel varázslatos új szpotjában az italbrand.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Magyarország egyik legsikeresebb designere tervezte a kiegészítőt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

A cég tájékoztatási kampányba kezd, és megfelelési programot vezet be.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Újabb mérföldkő a Dreher Minőségi Csapolt Sör Programban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-05

A Liverpool játékosa. 12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.