hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2116
#1
Élelmiszer Online
2018-01-22

A márkákhoz társított üzenetek befolyásolják a fogyasztó ízélményét. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-16

TOP 10 játékkategória bevétel alapján a REGIO JÁTÉK-tól.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-15

Vagy Pamelát? A színész kávémárkát reklámoz. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

Az unió 169 millió euróra növelte a keretösszeget.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

Reklámjaiban a NUMIL megtévesztően sugallta, hogy a termékeit illető ajánlások tudományosan megalapozottak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-09

Mit tehetnek a márkák: hogyan kényeztethetők a vásárlók, hogyan szolgálható meg a vásárlók bizalma?

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

Bírságcsökkentéssel ösztönzi a cégek által okozott fogyasztói hátrányok orvoslását a hatóság.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Geszti Péter kreativitása áll a háttérben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A győztes cég a drogérialánc idei családi napjának lesz a rendezvényszervezője.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A trükkös facebookos reklámozással szemben fogalmazott meg fenntartásokat a hatóság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.