hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online
2017-05-17

Az év második felétől jön a 7,5 százalékos adókulcs a 100 millió forint feletti reklámbevételekre.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-10

Kósa Lajos 7,5 százalékos módosítása átment a parlament gazdasági bizottságán.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Azért, hogy a korábban jogellenesen beszedett reklámadót vissza tudják fizetni a cégeknek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

Szerdán a reklámadó szintén terítékre kerül a parlamentben.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-04

Két hét múlva vehetik elő legközelebb.

#6
Élelmiszer Online
2017-03-30

Az összes érintett szövetség közös közleménye szerint ellehetetlenül a piaci körülmények között működő magyar média.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-29

Viszont visszamenőleg visszajárna az összes eddig befizetett adó.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-07

Az MRSZ szerint a 4-6 milliárd forintos plusz teher kigazdálkodhatatlan.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-04

A progresszív adókulcsai szelektív előnyt biztosítanak egyes vállalatoknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-19

Jelenlegi formájában drámai következményekkel járhat a tervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.