hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 70
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Az új jogszabály szerint a 2017. június 30-ig már megfizetett reklámadó túlfizetésnek minősül.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-17

Az év második felétől jön a 7,5 százalékos adókulcs a 100 millió forint feletti reklámbevételekre.

#3
Élelmiszer Online
2017-05-10

Kósa Lajos 7,5 százalékos módosítása átment a parlament gazdasági bizottságán.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Azért, hogy a korábban jogellenesen beszedett reklámadót vissza tudják fizetni a cégeknek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

Szerdán a reklámadó szintén terítékre kerül a parlamentben.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-04

Két hét múlva vehetik elő legközelebb.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-30

Az összes érintett szövetség közös közleménye szerint ellehetetlenül a piaci körülmények között működő magyar média.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-29

Viszont visszamenőleg visszajárna az összes eddig befizetett adó.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-07

Az MRSZ szerint a 4-6 milliárd forintos plusz teher kigazdálkodhatatlan.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-04

A progresszív adókulcsai szelektív előnyt biztosítanak egyes vállalatoknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.