hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 260
#1
Élelmiszer Online
2018-02-19

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Tenderen nyerték el az ásványvíz online kommunikációját.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-29

Nyaggatják-e a gyerekek a szülőket a reklámok miatt? Monitozták a reklámokat.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-15

Vagy Pamelát? A színész kávémárkát reklámoz. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Geszti Péter kreativitása áll a háttérben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Legújabb hűségprogramjában különleges designnal ellátott ágynemű szettekkel lepi meg vásárlóit az üzletlánc.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Stilizált budapesti helyszínek díszítik a textileket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-03

Díjesőt hozott az ősz a SPAR Magyarország számára: az üzletlánc 3 értékes szakmai elismerést is kapott.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.