hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 255
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Legújabb hűségprogramjában különleges designnal ellátott ágynemű szettekkel lepi meg vásárlóit az üzletlánc.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Stilizált budapesti helyszínek díszítik a textileket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-03

Díjesőt hozott az ősz a SPAR Magyarország számára: az üzletlánc 3 értékes szakmai elismerést is kapott.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A J. Walter Thompson reklámügynökség készítette.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A Szentkirályi új reklámfilmjét a Republic Group készítette.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-29

Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – néhány jelenet az idei, 78. OMÉK-reklámfilmből.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A Finlandia új reklámfilmje meditatív és hipnotikus.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.