hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 270
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

A reklámfilm egy hétköznapi, unatkozós szituációval indít.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Magyarországi előállítású élelmiszerek fogyasztására sarkall új kampányában a Médiaunió Alapítvány.

#4
Élelmiszer Online
2018-05-28

A magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja 71 éves volt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Egy legendás sportolót ünnepel varázslatos új szpotjában az italbrand.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Magyarország egyik legsikeresebb designere tervezte a kiegészítőt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

32 ezer Facebook-felhasználó választotta ki az üdítőital új ízváltozatát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

Új citromos ízt fejlesztett a Coca-Cola. A termék márciustól kapható a boltokban. 

#9
Élelmiszer Online
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A hölgyek 20 százalékkal több reklámmal találkoznak a televízióban, mint a férfiak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.