hirdetés
2018. február. 18., vasárnap - Bernadett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 80
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-10

A megközelítés egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell számolnunk a türelmetlen eladók toporgásával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

Februártól indult el Angliában a Lidl Margot nevű csetbotja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A boltokban megvásárolható gépek teljesítménye rendkívül széles skálán mozog.

#4
Élelmiszer Online
2018-01-24

Közös agrárbiztonsági kutatásokba kezd a Szent István Egyetem és az Óbudai Egyetem.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A mészárosokat nem kellett sokáig győzködni, hogy itthon dolgozzanak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A mesterséges intelligencia most vált kellően éretté a gép megalkotásához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A magyar kkv-k ódzkodnak attól, hogy a külföldi piacra is kimerészkedjenek, és ez mindenkinek rossz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

Az „evilági” és a virtuális valóság társítása döntő szerepet fog betölteni a globális gyártói folyamatokban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Az üzletekben bevezetendő gépek állítólag nem fogják elvenni az alkalmazottak munkáját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.