hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 105
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az AKI önként kitölthető kérdőívek segítségével próbál fogalmat alkotni a jelenlegi helyzetről.

#2
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

Óriási kihívás előtt a világ élelmiszertermelése: évtizedeken belül 9 milliárd embernek kell élelmiszer.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Hollandiában épül a világ első vizen lebegő tejtermelő gazdasága.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Az emberek készen állnak az együttműködésre a robotokkal egy kutatás szerint.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-09

Az LG megvalósította első tengerentúli befektetését a robotika területén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Folyamatosan frissülő tudásbázis épül a startupok tevékenységéről a Startupinfo.hu weboldalon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.