hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A vállalat a legújabb szépségipari tech innovációival vesz részt a párizsi világkonferencián.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Precíz működése óriási anyagi tehertől szabadíthatja meg a termelőket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-18

Az államnak továbbra is fenn kell tartania az ösztönzőrendszereket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Nélkülözhetetlen a mesterséges intelligencia fejlesztése - az EB új irányelveket fogalmazott meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Ötödik alkalommal adták át a Randstad Awardot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

A szektor technológiájának korszerűsítéséről tanácskoznak Budapesten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.