hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 43
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Az állatok fejése, takarmányozása és a trágyázás is automatizált módon folyik majd a létesítményben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Gyerekcipőben jár a robotika az élelmiszeriparban - pedig egyre inkább ez az irány.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-25

Arannyal és kutyákkal kutatnak az egészségesebb életért a L’Oréal és az UNESCO idei díjazottjai.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Hollandiában épül a világ első vizen lebegő tejtermelő gazdasága.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Az emberek készen állnak az együttműködésre a robotokkal egy kutatás szerint.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-09

Az LG megvalósította első tengerentúli befektetését a robotika területén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Nagy kihívás egy olyan robot megépítése, ami képes önállóan elvégezni a számlálást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az egyik San Franciscó-i bárban immár robot állítja elő a közismert, puffancs alapú szendvicseket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

A vállalatok jelentős része nem érzi magát kellően felkészültnek saját működése forradalmasítására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.