hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Gyerekcipőben jár a robotika az élelmiszeriparban - pedig egyre inkább ez az irány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Az emberek készen állnak az együttműködésre a robotokkal egy kutatás szerint.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-27

Az internethasználók szerint a technológia fog radikális átalakulást hozni - számol be az eNET.     

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-30

Két évtized alatt több mint 10 milliárd forintos fejlesztés a csomagolóipari cégnél.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-26

Növekvő árbevétel és eredményesség a Rondónál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-01-22

Eredményes a hullámkartongyártó működése.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2014-10-04

A cég új palettázó berendezést adott át Soroksáron.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.