hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-05

Kék fényt bocsát ki sötétben az a csirkemell, amelyet egy ikrényi férfi vásárolt még újév előtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-07-21

A beszállító biztosan tudott a visszásságokról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-12-12

Vannak örök érvényű igazságok és jó tanácsok a karácsonyi bevásárlással kapcsolatban, amelyek még a tapasztalt háziasszonyok beszerzőkörútját is megkönnyíthetik. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-09-07

Az erős forint hatása máris érződik: egyre több helyütt látni import húst.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2010-11-16

A legfontosabb fogyasztói jogokat védi a Baromfi Termék Tanács (BTT), amikor felháborodásának és tiltakozásának ad hangot a Tesco egyik áruházában történtek miatt – olvasható a szervezet közleményében. (A Tesco reakciója szintén megtalálható az Élelmiszer Online-on.)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.