hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 122
#1
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Stilizált budapesti helyszínek díszítik a textileket.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-18

A Nébih a RASFF gyors riasztási rendszeren keresztül értesült a bejelentésről.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-14

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-09

A Balaton Kollekció táskái és törölközői különleges variációját láthatta a közönség.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-31

A drogéria hatalmas sikert ért el az Alterra és enerBIO sajátmárkás termékeivel.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-06

Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter & Gamble együttműködése

#10
Élelmiszer Online
2017-06-27

Kisebb márkadömping volt a Gyerek Szigeten.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.