hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 112
#1
Élelmiszer Online
2017-05-11

A Carbon feladata egy 360 fokos kampány lebonyolítása volt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#3
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

A kezdeményezés keretében visszagyűjtött flakonokból tavaly például játszótér épült.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-19

Az Év Boltja 2017 verseny közönségszavazása lezárult. Az Élelmiszer szaklap harmadik alkalommal meghirdetett versenyére ezúttal is rengeteg színvonalas pályázat érkezett. A szavazatok összesítése folyamatban van, az eredmény hamarosan megtekinthető lesz az Élelmiszer online-on.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-28

Az üzlet 300 négyzetméter eladóterülettel várja a vásárlókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Helyenként ugyanakkor a rövidebb műszakban is jól lehet keresni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

A Belly Fit termékének gyógyhatást okozó anyaga nehezen beazonosítható.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-29

A résztvevőknek mikulásruhákban kell teljesíteni a 2,3 kilométeres távot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.