hirdetés
2018. január. 21., vasárnap - Ágnes.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 126
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Történetében először kilencmilliárd eurós forgalmat ért el tavaly a kiskereskedelmi lánc.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

A NÉBIH a RASFF-on keresztül értesült a szituációról.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-01

Zöld játszótéri játékokat adtak át a gyöngyösi Tündérkert Tagóvodában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Legújabb hűségprogramjában különleges designnal ellátott ágynemű szettekkel lepi meg vásárlóit az üzletlánc.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Stilizált budapesti helyszínek díszítik a textileket.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-18

A Nébih a RASFF gyors riasztási rendszeren keresztül értesült a bejelentésről.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-14

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-09

A Balaton Kollekció táskái és törölközői különleges variációját láthatta a közönség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.