hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-19

Egy román háztáji állományban mutatták ki a betegséget.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A vírus miatt kijelölt, romániai megfigyelési zóna már átnyúlik hazánk területére is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-17

Összesen kétszáz ház tetőszerkezete újulhat meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-09-19

Ezt V. Németh Zsolt, államtitkár mondta a kiállításon rendezett konferencián.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2013-04-04

A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Rozsály példája már a BBC érdeklődését is felkeltette. A falu az önfenntartás útjára lépett: mindent maga termel és maga állít elő, sőt a fűtéshez sem használ gázt.

#6
Élelmiszer XX. évf. 1-2. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-05-08

Egyre egészségtudatosabbak leszünk, közösségben gondolkodunk, boldogságra vágyunk. Ezeken kívül melyek azok az értékek, amelyek a jövőben egyre inkább megizmosodnak, s hogyan reagálhat rá a piac? 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2012-03-14

Hátrányos kistérségekben segít a kormány szociális szövetkezetek kialakítására, hogy azok mezőgazdasági munkával biztosítsák tagjaiknak az önfenntartást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-02-09

Az új évezred, s a válság által hozott változások révén új társadalmi berendezkedés van kialakulóban. Az idén másodszor megrendezésre kerülő GfK Nap célja részben ezen újonnan hódító trendeket feltérképezni és bemutatni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.