hirdetés
2018. január. 18., csütörtök - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 372
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Az Artesian technológia új fejezetet nyit a vál-lalat portfoliójában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A vírus miatt kijelölt, romániai megfigyelési zóna már átnyúlik hazánk területére is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

Legfontosabb gabonáink termésátlagának emelkedése a Föld jelentős gabonatermő régióiban megtorpant, vagy csökkenést mutat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Jövőre a balkáni ország gasztronómiája kerül rivaldafénybe a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A hagyományos díszek mellett idén a bronz, a fehér árnyalatok, illetve a geometrikus formák hódítanak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A magyar tengerhez és annak felvidékéhez köthető költészet inspirálta új reklámkampány indítására a céget.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az (AMC) első alkalommal vett részt közösségi standdal a 22. Milánói Nemzetközi Kézműves Kiállítás és Vásáron.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A sütemények alapanyagának kiválasztása meghatározó szerepet játszik az ünnepi hangulat alakulásában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az étteremben számos – adminisztratív, higiéniai és élelmiszerbiztonsági – hibát tártak fel az ellenőrök.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A termék egységcsomagolásán a búzaliszt összetevő nincs feltüntetve.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.