hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 403
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Nemzeti Vágta legsportszerűbb lovasának kijáró elismerést idén Kun Ferenc érdemelte ki.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A nemrég bemutatott különlegesség a világon elsők közt feljegyzett gyógynövényről kapta a nevét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

Mindenki másképp próbál befurakodni a műanyag szívószálak mögött éppen kialakuló piaci résbe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#6
Élelmiszer Online
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A szakemberek vendéglátó ipari tevékenység végzésére alkalmatlannak nyilvánították az egységet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Az adatokat az AKI adta közre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Nem mindenki olyan nagy vesztese ám a globális felmelegedésnek!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Forradalmi megoldások az önhűtő csomagolástól a vega steakig.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.