hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 413
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Egyedi design-ja miatt máris csak „kis rózsaszínnek” becézik.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Az üzletek új szolgáltatásokkal várják a vásárlókat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A Nébih azonnali hatállyal felfüggesztette a budapesti egység működését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-23

A Black Friday ellenzői kampányszerűen megvalósítják a saját alternatív péntekjüket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Az Agrárminisztérium új, állami minősítési rendszerrel szeretné kiváltani az összes egyéb minőségi emblémát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A klímaváltozás nem pihen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A Nébih azonnali hatállyal felfüggesztette a sütőüzem működését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-28

Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – az ALDI idén is összefog a mellrák ellen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.