hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 91
#1
Élelmiszer Online
2018-11-08

Ötezer családnak segített idén az Élelmiszerlavina program.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-29

Lendületet adhat a sárgarépa-termelésnek az új feldolgozóüzem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-24

A sárgarépa ára 265Ft/kg, ami az egy évvel korábbinak csaknem háromszorosa.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

Az októberi időjárás még sokat változtathat az összképen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A sörfőzők mellett főleg a folyékony kenyér vékony pénztárcájú kedvelőit viselheti meg a krízis.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Június elején újabb áruházak csatlakoztak a vállalat többszörösen díjazott karitatív programja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az év Gluténmentes Terméke Díjat a Hunorganic Kft. NATURBIT gluténmentes répatortája vitte el.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

Készek és képesek többet költeni rá a fogyasztók: a snack sokaknak a negyedik főétkezés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.