hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

Az ágazat előrejelzése szerint a sörpiac forgalma a tavalyi évhez hasonlóan alakul 2018-ban is.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A teás sör.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg új kampányában a Borsodi.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-07

A hírhedt plasztik gyűrűk helyett jóval diszkrétebb és környezetbarátabb megoldáshoz folyamodik inkább.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Egyik legújabb találmányával egy amerikai startup éppen erre a kérdésre kereste a választ.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-14

Az Ital Magyarország összegyűjtötte a legjobb érveket a mértéktartó sörözés mellett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-30

Persze nem, ha vedel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Vagy legalább is hivatalos formát május 11-én adtak az „időszak” kezdetének.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Emelkedik az új típusok és a felsőerjesztésű, kézműves sörök forgalma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

A Dreher Minőségi Csapolt Sör Program versenyén 50 szempontot vett figyelembe a zsűri.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.