hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8719
#1
Élelmiszer Online
2017-05-26

„Most szövegelj!” – szól a játék felhívása, amiben egyetlen szó kell, ami egyet jelent a nyárral.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Most a nyaranta nagyobb mennyiségben elfogyasztott termékek kerülnek a célkeresztbe.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Világszerte „ipari Oscar-díjként” ismert a rangos elismerés.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-25

A szolgáltatás 2016-ban túl sok áldozatot követelt meg a logisztikai cégektől és kereskedők.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-25

A Laurel Kft. innovatív megoldásai hatékonnyá teszik a vevőkiszolgálást, miközben a legnagyobb eredménynövekedést biztosítják az üzletek számára. (x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Rendesen megnövekedett a profitja és az árbevétele is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A friss gyümölcs csökkenti a cukorbetegség kialakulásának kockázatát.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-24

Egyhangú szavazáson döntött a közgyűlés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

12 millió nő kórtörténetét feldolgozó több mint száz tanulmány eredményei legalább is ezt mutatják.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

Az alapanyagok megkövetelt arányainak megváltoztatása csak az ágazat belföldi szereplőit érinti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.