hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8874
#1
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa. Magyarországon sajátította el a szakmát, Németországban kezdte el gyakorolni ezt a mesterséget, majd hazatérve német férjével Solymáron alapították meg cégüket, a JÓkenyeret. A kezdetektől a címben tömören megfogalmazott hitvallás jegyében missziójuknak tekintették az egészséges, teljes kiőrlésű alapanyagokból készített pékáruk hazai meghonosítását. Az első évek nagyon nehezek voltak, de az idő, a szorgalom és a kitartás végül meghozta gyümölcsét, a JÓkenyér ma már évről évre gyarapodó, virágzó cég. Az Élelmiszer a tulajdonossal, Ludwig Klárával beszélgetett. Apropóként a Magyar Élelmiszerkönyv egyes kenyereket érintő új szabályozása szolgált.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-21

Keresik azokat a vendéglátó egységeket, akik nyitottak a cseh sörtradíciók megismerésére.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-20

A Dunaferr munkavállalói egy rekordkísérletben vehettek részt.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-20

A CSR-tevékenység nem kellően tudatos és rendszeres, amely a média megjelenésekből is tükröződik.

#5
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-07-20

Milliárdos döntések jönnek: több vidékfejlesztési pályázatban már kedvező eredményt hirdettek.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-20

A felhasznált rovarölő hatóanyagokat egy tenyészidőszakon belül is váltogatni kell a védekezések során.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-20

A fesztivál fennállása és a partnerség kezdete óta összesen 17 922 600 korsó sör fogyott el.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-19

Ma már a vezető gyártók táplálkozás-élettani szempontból kedvező növényi alapanyagokat használnak.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-19

Matematikai modellel rajzolják fel a magyar borok eredetmintázati térképét.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-19

Az MKSZN szerint van kiút a málnaválságból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.