hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9859
#1
2018-08-29
09:00:00

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A  diszkontlánc  érdi üzlete mellett nyitotta meg kapuit az ország első pébégázpalack-automatája.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A precíziós gazdálkodás az elsők között fedezte fel a drónokban rejlő lehetőségeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Úgy tűnik a magyar határ mellett már majdnem minden terület fertőzöttnek tekinthető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A  vállalat évi 530 ezer tonna kukoricát dolgoz fel, 230.000 tonna izocukrot állít elő.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Sokszor a megtévesztő "csepregi áfonya" néven árulják a népszerű gyümölcsöt.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-17

Az FMCG termékek reklámfilmjei között a legnépszerűbb a sör, a „szénsavas üdítő”, majd a „puding/tejalapú desszert.”

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Nincsenek megfelelő tervek az agrár-nemzedékváltásra, gazdaságátadásra vonatkozóan, pedig egyre sürgetőbb a kérdés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A Tetra Pak két év alatt 50%-ra emelte megújuló villamos energia felhasználását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.