hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9245
#1
Élelmiszer Online
2017-11-22

A dm izgalmas edukációs feladattal hívta fel a figyelmet idén ősszel is a fogápolás fontosságára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-22

Zöld út: Szingapúr is elismeri a magyar állategészségügyi hatóság intézkedéseit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A cég idén is kiegészíti a vásárlói felajánlásokat azok értékének 20 százalékával.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-22

Kreatív, szemléletformáló rajzversenyért kapta a hazai társadalmi felelősségvállalás díját egy független labor.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

NGM-államtitkár: a vállalkozásokat fel kell készíteni a digitális átalakulásra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A recept marad, az új név pedig Soproni Démon Óvatos Duhaj lesz. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Az Amix Hell’s NO2 nevű készítmény nem engedélyezett élelmiszer-összetevőt tartalmaz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A létesítményben évi 3000 tonna gyümölcsöt tudnak majd elraktározni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A konferencia tematikája ezúttal a smart logisztika köré épült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.