hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9055
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az állami mankó kell a Grand Tokajnak, hogy időben kifizethesse a szőlőtermelőket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-19

A NAIK és a MKSZN 5 lépésben foglalta össze a magyar almafajták útját.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-18

A közterhek alakulását jelenleg nem tartják annyira meghatározónak a cégvezetők.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-18

Temerin lovasa, Nagy Arnold nyerte el a Szentkirályi Fair Play Díjat a Nemzeti Vágtán.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az agrárgazdaságért felelős államtitkár is beszédet mondott a Földművesek Napján megtartott rendezvényen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Két nap alatt több mint hatszázezren látogattak el a sörrajongók népünnepélyére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az AKI idén is megszervezte „Az agrár-kockázatkezelési rendszer 2016. évi tapasztalatai” című workshopját.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-15

Idén is a minőségen van a hangsúly a legnagyobb felvásárlónál Tokaj-Hegyalján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.