hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9707
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A vizsga- és fesztiválszezon országos szinten is erősen serkenti a kategória értékesítését.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-23

Az Euronics elektronikus polccímke rendszert érintő tesztidőszakának győztese a Szintézis ZRt.(X)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Az üzlet adószám és engedély nélkül, műszaki higiéniai és személyi feltételek betartása nélkül üzemelt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A New Belgium Brewing piacra dobta a Hemperort.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Számukra fontos határidő közeleg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

Hároméves programja révén tovább növelheti a felhasznált hazai alapanyagok arányát termelésében a Heineken.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A legkorábbi fajták szedése már megkezdődött.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A cég Sharing Beauty with All nevű fenntarthatósági programján belül határozta meg a célkitűzést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

Bio és mentes nap a Lidllel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.