hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9473
#1
Élelmiszer Online
2018-02-20

A marketingfókuszt az egészségesebb termékekre irányították, nem jött be a fogyasztóknak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

A kínai új évre készült a reklám. A márka is szakított a hagyománnyal.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

183 pályázó nyerhet a Tesco közösségépítő kezdeményezése keretében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-19

A sajtok új csomagolásaival már az üzletekben is találkozhatunk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-19

Az uniós biopiac második helyezettje Németország után Franciaország.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

A filterrel évente több millió halálesetet meg lehetne előzni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.