hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 183
#1
Élelmiszer Online
2018-02-15

Hogyan született a Soproni Óvatos Duhaj? Laptársunk, a Kreatív január-februári számából. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Egyedülálló hazai kezdeményezésként összefogott a Carlsberg Hungary és a Horizont Brewing.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-02-06

Az állami újság beszámolója szerint a búzasör ízben és illatban is felülmúlja az eddig létező söröket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Európai összehasonlításban egészen hatékonyak a magyar sörgyárak: a 8. legjobb helyen vagyunk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Alkalmazottaik szomjúságérzete is enyhül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Az angliai Portsmouth Brewery sörfőzde azt állítja, hogy a legújabb sörük segít a nőknek elviselni a változó kort.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Negyedik alkalommal rendezik meg a Disznótoros Kolbászfesztivált Budapesten szeptember 13-15-ig.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-31

A kocsma nem ment át a Nébih ellenőrzésén, a sörfőzdéjével volt a gond.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.