hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 200
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A mostani 1,5 százalék után hat-nyolc éven belül 4-5 százalékot hasíthat ki a teljes sörpiacból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-10

Világszerte számos brand épít a nosztalgiára, pedig a régi vagy újjáéledt márkáknak is haladniuk kell a korral.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az időjárás nem kímélte a sörárpát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

Dr. Schillinger Attila 2014 novembere óta állt az iparági érdekképviseleti szervezet élén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Az aludobozos italok cipelésére szánt műanyag eszközök nyugdíjazása a hüllők számára is megváltást hozhat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

Megszületett az EU javaslata az alkoholra kivetett jövedéki adóra vonatkozó szabályok átformálására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

A New Belgium Brewing piacra dobta a Hemperort.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.