hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 210
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

Jégvarázs.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Harmadszor tartották meg a közönségszavazást, amelyen két kategóriában hirdettek győztest.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-16

Immár három országos élelmiszerlánc forgalmazza a magyar gluténmentes sört.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

Az ágazat előrejelzése szerint a sörpiac forgalma a tavalyi évhez hasonlóan alakul 2018-ban is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-05

Karácsonyig.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A Brussels Beer Challenge nevű rangos versenyen bronzérmes lett az ital.

#7
Élelmiszer Online
2018-10-25

Amekkora marhaságnak tűnik az ötlet, annyira jól néz ki a főzde, a sör, és még a technológia is piacképes.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

A WWF és a sörfőzők is aggódnak a vízminőségért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A Pécsi APA a megújuló Pécsi Sörgyár új, szuperprémium sörcsaládjának első tagja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A fogyasztók egyre inkább a minőségi termékek felé orientálódnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.