hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Két nap alatt több mint hatszázezren látogattak el a sörrajongók népünnepélyére.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-13

Látványfőzdével erősíti a forradalmat a First

#4
Élelmiszer Online
2017-07-06

Nyitás előtt az első újhullámos látványsörfőzde a fővárosban.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-24

Nőtt a sörfogyasztás az elmúlt meleg napokon, a sörgyárak teljes kapacitással működnek.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-20

A legnépszerűbb főzetek az IPA típusúak voltak, több mint húszezer liter sört adtak el a fesztiválon.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-15

A legnagyobb sörgyárak képviseltetik magukat, akik klasszikus és új ízeket egyaránt felvonultatnak.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-09

 Sörhasuk azoknak is lehet, akik egyáltalán nem kedvelik a „folyékony kenyeret”.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-06

A borászokhoz és a pálinka előállítókhoz hasonló támogatást szeretnének.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

Azért a bor- és pálinkarajongóknak sincs miért elcsüggedniük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.