hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 85
#1
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-13

Látványfőzdével erősíti a forradalmat a First

#3
Élelmiszer Online
2017-07-06

Nyitás előtt az első újhullámos látványsörfőzde a fővárosban.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-24

Nőtt a sörfogyasztás az elmúlt meleg napokon, a sörgyárak teljes kapacitással működnek.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-20

A legnépszerűbb főzetek az IPA típusúak voltak, több mint húszezer liter sört adtak el a fesztiválon.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-15

A legnagyobb sörgyárak képviseltetik magukat, akik klasszikus és új ízeket egyaránt felvonultatnak.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-09

 Sörhasuk azoknak is lehet, akik egyáltalán nem kedvelik a „folyékony kenyeret”.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-06

A borászokhoz és a pálinka előállítókhoz hasonló támogatást szeretnének.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

Azért a bor- és pálinkarajongóknak sincs miért elcsüggedniük.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

Nem is gondolná, mennyi minden múlik a formavilágon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.