hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Egyedülálló hazai kezdeményezésként összefogott a Carlsberg Hungary és a Horizont Brewing.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-31

A sör egyik legfontosabb alapanyagából, malátából csinálnak hamburgert a FIRST első belvárosi pubjában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A látogatók 7,5 millió litert fogyasztottak el a népszerű italból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Két nap alatt több mint hatszázezren látogattak el a sörrajongók népünnepélyére.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-13

Látványfőzdével erősíti a forradalmat a First

#8
Élelmiszer Online
2017-07-06

Nyitás előtt az első újhullámos látványsörfőzde a fővárosban.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-24

Nőtt a sörfogyasztás az elmúlt meleg napokon, a sörgyárak teljes kapacitással működnek.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-20

A legnépszerűbb főzetek az IPA típusúak voltak, több mint húszezer liter sört adtak el a fesztiválon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.