hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 139
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

A fogyasztók egyre inkább a minőségi termékek felé orientálódnak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

El nem tudják képzelni, melyik ország került a dobogó második fokára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

Az időjárás nem kímélte a sörárpát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

2018-ban akár 5 százalékkal is nőhet az értékesítésük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-25

A legtöbben így sincsenek tisztában a mértéktartó sörfogyasztás összes pozitív hozadékával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Nem fenyegeti hazánkat a Nyugat-Európában már elhatalmasodott szén-dioxid-hiány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sorra bezártak az ammóniagyárak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

A 2016-os labdarúgó Európa Bajnokság idején 12 millió korsóval több sör fogyott.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.