hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 120
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-12

Itthon nem, csupán Lengyelországban esett érezhetően az eladásuk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-24

Az idei labdarúgó-világbajnokság közeledtével a kereskedők előre dörzsölik a tenyerüket, 7 százalékos növekedést várnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A Beerporn.hu részletes felmérést készített a hazai sörfogyasztási szokásokról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Európai összehasonlításban egészen hatékonyak a magyar sörgyárak: a 8. legjobb helyen vagyunk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#6
Élelmiszer Online
2017-10-31

A sör egyik legfontosabb alapanyagából, malátából csinálnak hamburgert a FIRST első belvárosi pubjában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Az angliai Portsmouth Brewery sörfőzde azt állítja, hogy a legújabb sörük segít a nőknek elviselni a változó kort.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A kilencvenes évek rekord értékeihez képest például a kanyarban sincs.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-31

Jól teljesít a világ második legnagyobb sörgyártója, a Heineken.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-17

A kézműves sörök világa ízekben, illatokban, színekben és különleges összetevőkben szinte kimeríthetetlen variációkat tartogat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.