hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 547
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Világevő blog szerzője tartott ízes élménybeszámolót a Dreher Talks első állomásán.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-04

A sörgyárfesztiválnak az elmúlt két évhez képest 20 százalékkal több látogatója volt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-23

A legkülönfélébb komlós, szűretlen és tanksör specialitásokkal várja a látogatókat a DreherFeszt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-11

Nem bírja a bolti árversenyt, ezért kiszáll belőle: házhozszállítási modellre vált a Csíki Sör Magyarországon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Fogadjunk?

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A kilencvenes évek rekord értékeihez képest például a kanyarban sincs.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-02

A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett az utóbbi években számos kézműves és gerillafőzde jelent meg a sörpiacon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.