hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 580
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Vagy legalább is hivatalos formát május 11-én adtak az „időszak” kezdetének.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Emelkedik az új típusok és a felsőerjesztésű, kézműves sörök forgalma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A HEINEKEN Hungária futótűzként terjesztené tovább „műanyagpohár mentes május” mozgalmát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-18

A Dreher Minőségi Csapolt Sör Program versenyén 50 szempontot vett figyelembe a zsűri.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Az éttermi dohányzás betiltása jelentős szerepet játszott a visszaesésben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Újabb mérföldkő a Dreher Minőségi Csapolt Sör Programban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

A Győri Törvényszék szerint a vállalat termékein a szimbólum nem a kommunista rendszert jelképezi.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

Éves szinten az eddiginél 400 ezer hektoliterrel több sört fognak gyártani az üzemben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A felsőerjesztésű sört csapolva is lehet kapni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.