hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 552
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Interakív, élményalapú állásbörzén próbálja magához csalogatni a munkakeresőket.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-31

A sör egyik legfontosabb alapanyagából, malátából csinálnak hamburgert a FIRST első belvárosi pubjában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Alkalmazottaik szomjúságérzete is enyhül.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-21

A menüket Lenk Zsolt mesterszakács és Vásárhelyi István sörgasztronómus közösen állítja össze.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Világevő blog szerzője tartott ízes élménybeszámolót a Dreher Talks első állomásán.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-04

A sörgyárfesztiválnak az elmúlt két évhez képest 20 százalékkal több látogatója volt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A kisüzemi főzdék krémjét tömörítő Kraft Sör Egyesület is támogatja a törekvést.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-23

A legkülönfélébb komlós, szűretlen és tanksör specialitásokkal várja a látogatókat a DreherFeszt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.