hirdetés
2018. január. 21., vasárnap - Ágnes.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 561
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Lénárd András szerint cége lejáratása érdekében jelentek meg valótlanságok az egyes sajtóorgánumok hasábjain.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Európai összehasonlításban egészen hatékonyak a magyar sörgyárak: a 8. legjobb helyen vagyunk.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Lénárd András a kanadai zöldhatáron sztriptíztáncosokat csempészhetett át az Egyesült Államokba.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-15

„Ismerjük meg egymást egy sör mellett” mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak.

#6
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Az import nagyságrendje messze nagyobb az exporténál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A recept marad, az új név pedig Soproni Démon Óvatos Duhaj lesz. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A kampányban a drámapedagógia eszközeit hozták össze a közösségi médiás kommunikációval.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Interakív, élményalapú állásbörzén próbálja magához csalogatni a munkakeresőket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.