hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Nem fenyegeti hazánkat a Nyugat-Európában már elhatalmasodott szén-dioxid-hiány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Az éttermi dohányzás betiltása jelentős szerepet játszott a visszaesésben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

Éves szinten az eddiginél 400 ezer hektoliterrel több sört fognak gyártani az üzemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Európai összehasonlításban egészen hatékonyak a magyar sörgyárak: a 8. legjobb helyen vagyunk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-21

A menüket Lenk Zsolt mesterszakács és Vásárhelyi István sörgasztronómus közösen állítja össze.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Fogadjunk?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.