hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 58
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Fogadjunk?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

Németország végzett az élen.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-18

A céges beszámolók szerint az ágazatban komoly nehézségekkel küzd a kisvállalkozók jelentős része.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Átépíti a kiüresített üzemet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Dunamenti településeken keresztül vezetett az idei verseny útvonala.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-23

Az új trendek határozzák meg a jövőt. 

#7
Élelmiszer Online
2017-03-27

2016-ban összesen 6,7 millió hektoliter sört értékesített a négy vezető hazai sörgyártó.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-21

A hazai sörgyártók így sem felhőtlenül boldogok.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

A márka egyébként soha nem is volt magyar tulajdonban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-14

A magyarországi sörgyártók dolgát is jelentősen megkönnyítheti a körülmény.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.