hirdetés
2018. július. 21., szombat - Dániel, Daniella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 133
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sorra bezártak az ammóniagyárak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Egyedülálló hazai kezdeményezésként összefogott a Carlsberg Hungary és a Horizont Brewing.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-05

Közepes vetőmag keresletre lehet számítani idén a tavaszi kalászosok esetében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Európai összehasonlításban egészen hatékonyak a magyar sörgyárak: a 8. legjobb helyen vagyunk.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Nagyrészt európai uniós támogatással vág neki a projektnek a cégcsoport.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.