hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 134
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A mostani 1,5 százalék után hat-nyolc éven belül 4-5 százalékot hasíthat ki a teljes sörpiacból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sorra bezártak az ammóniagyárak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-10

Beszélgetés Schillinger Attilával, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatójával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

Tavaly éves szinten gyakorlatilag megduplázódott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Egyedülálló hazai kezdeményezésként összefogott a Carlsberg Hungary és a Horizont Brewing.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-05

Közepes vetőmag keresletre lehet számítani idén a tavaszi kalászosok esetében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

Túl sok privilégiumot élveznek a multinacionális vállalatok.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-03

Európai összehasonlításban egészen hatékonyak a magyar sörgyárak: a 8. legjobb helyen vagyunk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Nagyrészt európai uniós támogatással vág neki a projektnek a cégcsoport.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.